Jeśli szukasz pracy, jest taka branża, w której zawsze widnieją nowe oferty, mianowicie sprzedaż. Duża rotacja w tym zawodzie powodowana jest brakiem natychmiastowych efektów, zniechęceniem wywołanym zachowaniem potencjalnych klientów, którzy mogą być niemili, a także niesłusznym przekonaniem, że sprzedaż polega na wciskaniu niepotrzebnych produktów i usług, a także, że podejmują się jej tylko osoby, które nie znalazły normalnej pracy. Tymczasem sprzedaż może pozwolić osiągnąć nie tylko wysokie wyniki finansowe, ale też spełniać się zawodowo.
Co to są szkolenia sprzedażowe? Czego można się na nich nauczyć?
Na szkoleniu sprzedażowym nauczymy się, jakie błędy popełniają początkujący sprzedawcy, na przykład chcą zbyt szybko zamknąć sprzedaż, zamiast skupić się na potrzebach i wątpliwościach klienta, przez co bezpowrotnie tracą swoją szansę. Na szkoleniu nauczymy się też czytać mowę ciała klienta i jak poprzez odpowiednie gesty rozwiać jego wątpliwości i zdobyć zaufanie. Sprzedawca dowie się, że liczy się nie tylko odpowiednie nastawienie do sprzedaży poprzez wybór branży, którą faktycznie chcemy polecać, ale też liczy się statystyczne zwiększenie swoich szans. Jeśli sprzedawca ma nastawienie, że każda rozmowa z klientem zakończy się sprzedażą, szybko wpędzi go ten zawód we frustrację. Jeśli wie, że tylko około jedna rozmowa na osiemdziesiąt przyniesie mu sprzedaż, łatwiej będzie mu przebrnąć przez nieudane próby.
Do kogo są kierowane szkolenia sprzedażowe?
Szkolenia sprzedażowe kierowane są nie tylko do przedstawicieli handlowych, którzy chcą poprawić swoje wyniki finansowe, zdobyć nowe umiejętności i wiedzę psychologiczną na temat klientów, ale też do osób, które straciły pracę i chcą spróbować sił w nowej branży. Szkolenia sprzedażowe skierowane są także do właścicieli firm, freelancerów, którzy odpowiadają nie tylko za wykonanie usługi, ale też zdobycie klientów i kontakt.
Jakie szkolenia sprzedażowe mamy do wyboru?
- szkolenia dotyczące strategii sprzedaży
- szkolenia dotyczące budowania zespołu sprzedażowego
- szkolenia skierowane do działów sprzedaży i handlowców
Nazwa firmy szkoleniowej | Nazwa szkolenia | Cena |
BERNDSON | Profesjonalna obsługa reklamacji | 6970zł |
MDDP Akademia Biznesu | Akademia Efektywnego Handlowca | 2900zł |
GenWhy | Sprzedaż eventowa i networkingowa | 1490zł |
AVENHANSEN | Ofensywne techniki sprzedaży | 1480zł |
Gamma | Sprzedaż narracyjna | 1400zł |
FutureSkills | Skuteczna prezentacja ofert handlowych | 1290zł |
Maciołek&Wspólnicy | Skuteczna rozmowa handlowa | 1290zł |
Grupa Kreatywna | AS SPRZEDAŻY B2B | 890zł |
TrainersTeam | Sprzedaż i marketing w dobie internetu | 520zł |