Szkolenie miękkie

Szkolenia miękkie

Szkolenia miękkie

Szkolenia miękkie związane są z zachowaniem człowieka i jego psychiką i postawą społeczną. Wysokie kompetencje osobiste i interpersonalne są równie ważne, a czasem nawet bardziej istotne niż kompetencje twarde, związane ze merytoryczną wiedzą i specjalistycznymi umiejętnościami. Bez nich pracownik nie jest w pełni efektywny, co przekłada się bezpośrednio na wyniki całej organizacji.

Rozwijając kompetencje miękkie pracownik jest w stanie poprawić skuteczność swoich działań w określonych sytuacjach. Szkolenia miękkie rozwijając indywidualne cechy uczestników, pozwalają na lepsze zarządzanie czasem i pracą, a także pomagają wzmocnić umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

Szkolenia miękkie czyli jakie?

„Zarządzanie sobą w czasie”, „Trening asertywności”, „Sztuka prezentacji i autoprezentacji – wystąpienia publiczne”… to tylko nieliczne przykłady warsztatów oferowanych przez firmy szkoleniowe. Jakie inne kluczowe tematy mogą obejmować?

Szkolenia miękkie obejmują szeroki wachlarz tematyczny i  można podzielić więc na dwie główne grupy:

  • związane z umiejętnościami osobistymi – tu osoby uczestniczące w warsztatach skupiają się na rozwijaniu i wzmacnianiu zdolności związanych bezpośrednio z własną osobą, tj. planowaniem i organizacją pracy własnej, radzenia sobie ze stresem, asertywnością oraz kreatywnością,
  • związane z umiejętnościami interpersonalnymi (komunikacyjnymi) – podczas których uczestnicy podnoszą swoje zdolności świadomej komunikacji, wykorzystywane w relacjach międzyludzkich, tj.  rozwiązywanie konfliktów, motywowanie do pracy, delegowanie zadań, udzielanie informacji zwrotnej, autoprezentacja, negocjacje czy pozyskiwanie nowych klientów.

Dla kogo?

Szkolenia miękkie GenWhy skierowane są przede wszystkim do pracowników różnych firm i organizacji, którzy w swojej codziennej pracy potrzebują i chcą wzmocnić swoje umiejętności psychologiczne i społeczne. Polecane są zarówno dla menadżerów i liderów, jak również dla asystentek, pracowników obsługi klienta czy osób często występujących publicznie. Zapewnienie przez pracodawcę tego typu szkoleń jest dla pracowników dodatkowym czynnikiem motywującym i buduje pozytywny obraz firmy, która dba o rozwój swoich pracowników.

Nazwa firmy szkoleniowejNazwa szkoleniaCena
NobleProg PolskaTrening radzenie sobie ze stresem1840zł
Maciołek&WspólnicyZarządzanie ryzykiem w zmianie- innowacyjność i kreatywność w praktyce biznesowej1590zł
FutureSkillsTechniki wywierania wpływu i perswazji1490zł
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnejEfektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej 1480zł
BERNDSONSkuteczna komunikacja interpersonalna1370zł
Megaszkolenia.plAsertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientami1290zł
Maciołek&WspólnicyInteligencja emocjonalna i zarządzanie stresem1190zł
Kiko Business SolutionsZarządzanie czasem, zarządzanie sobą1190zł
Akademia Rozwoju UmiejętnościProfesjonalna sekretarka – Doskonała asystentka890zł

 

Related Posts