Browsing Category

Szkolenie miękkie

Szkolenie miękkie

Szkolenie wystąpienia publiczne

Szkolenie wystąpienie publiczne

Sztuka prezentacji, przekazania informacji oraz zainteresowania przedstawianym tematem to wytyczne szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Czego nie może zabraknąć prezenterowi oraz jak dopełnić wymienionych założeń? Tego można dowiedzieć się jedynie na specjalistycznym szkoleniu. Polega ono dokładnie na nauce nauczania. Nauczania tego, jak prawidłowo przekazywać informacje.

Continue Reading

Szkolenie miękkie

Szkolenie obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta

Sprawna obsługa klienta to jeden z najważniejszych elementów sprzedaży. Dotyczy ona każdej firmy, w której sprzedaje się towary lub oferuje dane usługi. Za taką sprawną obsługę odpowiedzialny jest pracownik, który ma bezpośredni lub pośredni (mailowy lub telefoniczny) kontakt z klientem. Od tego kontaktu wiele zależy – ma on wpływ na wyniki sprzedaży, na wizerunek firmy w oczach klientów oraz na ich zadowolenie i pozytywne wrażenia z kontaktu z usługami danej firmy. Dlatego tak ważne jest, aby specjalista w zakresie obsługi klienta był dobrze przeszkolony. Służą do tego m.in. szkolenia w zakresie sprawnej i efektywnej obsługi klienta.

Continue Reading

Szkolenie miękkie

Szkolenie zarządzania czasem

Szkolenie zarządzania czasem

Czas jest jednym z zasobów, którego nie możemy odzyskać. Możemy zarobić pieniądze, które straciliśmy, możemy odzyskać energię, ale nie możemy cofnąć czasu, dlatego umiejętność zarządzania nim sprawdzi się w każdej dziedzinie życia, zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. Aby nie marnować swojego potencjału, znaleźć czas na odpoczynek i pielęgnowanie pasji, warto odbyć szkolenie zarządzania czasem.

Continue Reading

Szkolenie miękkie

Szkolenia miękkie

Szkolenia miękkie

Szkolenia miękkie związane są z zachowaniem człowieka i jego psychiką i postawą społeczną. Wysokie kompetencje osobiste i interpersonalne są równie ważne, a czasem nawet bardziej istotne niż kompetencje twarde, związane ze merytoryczną wiedzą i specjalistycznymi umiejętnościami. Bez nich pracownik nie jest w pełni efektywny, co przekłada się bezpośrednio na wyniki całej organizacji.

Continue Reading